ندای الرحیل

در احیای فرهنگ آخرتگرایی
پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۱۹ ب.ظ

فراموشى آخرت

جابر بن عبداللَّه میگوید:


"قال رسول اللَّه‏صلى الله علیه وآله:

إنّ أخوف ما أخاف على اُمّتی الهوى، وطول‏الأمل، أمّا الهوى فإنّه یصدّ عن الحقّ، وأمّا طول الأمل فینسی الآخرة"

 

"پیامبر خدا فرمود:

 

ترسناکترین چیزى که از براى امتم مى‏ترسم،هواى نفس و آرزوى دور و دراز است زیرا، هواى نفس انسان را از حق‏باز مى‏دارد، و آرزوى طولانى موجب فراموشى آخرت مى‏شود."



نوشته شده توسط بهنام جدی بالابیگلو
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ندای الرحیل

در احیای فرهنگ آخرتگرایی

ندای الرحیل

سلام
وبلاگ حاضر، تلاش کوچکی است برای دگرگون کردن بدیهیات،گرایشها و هدفها ...
وبلاگ حاضر تلاش کوچکی است برای زنده کردن قلبها و دگرگون کردن آرزوها...
وبلاگ حاضر، تلاش کوچکی است برای احیای فرهنگ آخرتگرایی و نواختن ندای الرحیل...
پس...
باور کنیم که جهان به نگاهی نو نسبت به مرگ نیازمند است...
باور کنیم که نگرش غلط به اسرارآمیزترین پدیدۀ هستی - مرگ - لحظه لحظۀ عمر بشر را به پوچی کشانده است....
باور کنیم که ما رهگذریم ودنیا ظرفیت و توان تحمل آرزوهای ما را ندارد...
باور کنیم که مرگ در این نزدیکیست و ما چاره ای جز رفتن نداریم...
باور کنیم که دلهای ما برای آزاد شدن از ترسها و گرایشهای دنیا، به ترسها و گرایشهای آخرت نیازمند است...
باور کنیم که تنها طریقتی که می تواند ما را به خدا برساند، طریقت توشه چینی است...
ویادمرگ، آب حیات بخشیست برای زنده کردن بشریت...
ویاد مرگ شمشیر و سپر محکمیست، در برابر فرهنگ پوچ گرای غربیها...
و یاد مرگ، مرهم شفا بخشیست برای انقلاب بیمار شده به ویروس دنیاگرایی...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
هم کاروانیان

منوی تصویری سایت ندای الرحیل

تلگرام

-----------------------

 صفحه اصلی

-----------------------

ندای الرحیل2-تصاویر

-----------------------

ندای الرحیل3-سیاسی

-----------------------

ندای الرحیل4-خواب

-----------------------

 ندای الرحیل5 - شعر
آخرین دیدگاه میهمانان ندای الرحیل
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۱۶ - سلیمانی
    احسنت

فراموشى آخرت

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۱۹ ب.ظ
جابر بن عبداللَّه میگوید:


"قال رسول اللَّه‏صلى الله علیه وآله:

إنّ أخوف ما أخاف على اُمّتی الهوى، وطول‏الأمل، أمّا الهوى فإنّه یصدّ عن الحقّ، وأمّا طول الأمل فینسی الآخرة"

 

"پیامبر خدا فرمود:

 

ترسناکترین چیزى که از براى امتم مى‏ترسم،هواى نفس و آرزوى دور و دراز است زیرا، هواى نفس انسان را از حق‏باز مى‏دارد، و آرزوى طولانى موجب فراموشى آخرت مى‏شود."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۶
بهنام جدی بالابیگلو

نظرات  (۲)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
قالبت خیلی قشنگه
استفاده کردم از مطالبت
خوشحال میشم به منم سر بزنی عزیز
نظر یادت نره
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۲۶ انتظارنور
سلام وقت بخیر
ممنون شما لطف دارید.
همه تقصیرارم گردن من نیاندزید.من تو اون شرایط که وب رو دیدم چار های جز حذف همه نداشتم و وقتی برای دادخواست نبود چون با ابروی وب و بازی میشد. من همه رو حذف کرده بودم اگر قوانین اینطوری ایجاب میکنه شما هم باید اعتراض میکردید به این کار تا مشخص میشد خیلی وقتها ادم بی گناهه ولی سکوتش مایه متهم شدنش میشه البته میگم در مورد شما اینطور فکر نمیکنم .الان چون من اون فرد رو پیدا کردم
و اگر دوباره از شما دعوت کردم بعد مشخص شدن قضیه خواستم ناراحتی تونو بر طرف کنم .
والا اونجا ملک شخصی نیست به همین خاطرم یه وب شخصی باز کردم تا دوستان فک نکنند که من صاحب اونجام چون اول کار به اونا گفتم و اون موقع شما هم نبودید که انتظار نور برای امام هست و کسی اینجا سر من منت نزاره هر کاری میکنید برای امامتان میکنید.
و اینم بگم که هیچ کدام از ماها بیشتر از دوستانی نیستیم که بعد حذف و برگشتنشان گفتند ما با تمام وجود کار میکینیم
در پایان از حر ف های تند من ناراحت نشید چون یکی باعث شده که من هم دارم این حرفارو میزنم خوشحال شدم از اینکه یه مدت کنار شما بودم و تشکر میکنم از زحماتی که کشیدید که البته اجرتان با اقا چون کسی اونجا برا من کار نمیکنه
اگر هم جوابی داشتید می تونید به این ادرس بیایید
m-fa.blogfa.com
نمیخام باز دوباره جو اونجا به هم بریزه
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">