ندای الرحیل

در احیای فرهنگ آخرتگرایی
جمعه, ۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

خوابهای بیدار کننده

خوابهای بیدار کننده

خواب عجیبی دیدم ،خواب دیدم که بحکم خدا قراره سه نفرو بسوزونن ،مردم دارن شیون می کنن،از ترس فرار کردم ورفتم در روبستم،ناصر-پسرهمسایه که در جمع اراذل واوباشه-از زیر خاک بیرون اومده بود در حالیکه گوشت دو طرف بدنش ذوب شده بود ومی ریخت در می زد ومی گفت پناهم بده،گفتم بحکم خداوند تو باید بسوزی نمی توانم پناهت بدهم.

*****

خوابهای انذار دهنده و بشارت دهنده در تغییر مسیر زندگی انسانها اثر غیرقابل انکاری دارند. به همین خاطر در احیای فرهنگ آخرتگرایی پرداختن به این فصل و جمع آوری این خوابها از ضروریات است.

شما هم اگر خوابی بیدار کننده دیده اید برایمان بفرستید

***

ترس تمام وجودم را فراگرفته بود؛ خدایا ببخش...

این چه خواب عجیبی بود که دیدم.

چقدر سنگین است لمس حقیقت...

فهمیده بودم...لمس کرده بودم...که:

فرشتۀ مرگ، کسی راکه راضی به رفتن نیست بشدت شکنجه می کند.

خدایا اشتباه کردم؛ فکر کردم همه چیز آرامش دنیوی است.

نمی دانستم...

فراموش کرده بودم...

جهانی را که با مرگ آغاز می شود، جهانی را که مشکلاتش ، دردهایش، ترس هایش اندازه ندارد...

نمی توان به دنیا ناچیز و آرامشی اندک فروخت...



نوشته شده توسط بهنام جدی بالابیگلو
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ندای الرحیل

در احیای فرهنگ آخرتگرایی

ندای الرحیل

سلام
وبلاگ حاضر، تلاش کوچکی است برای دگرگون کردن بدیهیات،گرایشها و هدفها ...
وبلاگ حاضر تلاش کوچکی است برای زنده کردن قلبها و دگرگون کردن آرزوها...
وبلاگ حاضر، تلاش کوچکی است برای احیای فرهنگ آخرتگرایی و نواختن ندای الرحیل...
پس...
باور کنیم که جهان به نگاهی نو نسبت به مرگ نیازمند است...
باور کنیم که نگرش غلط به اسرارآمیزترین پدیدۀ هستی - مرگ - لحظه لحظۀ عمر بشر را به پوچی کشانده است....
باور کنیم که ما رهگذریم ودنیا ظرفیت و توان تحمل آرزوهای ما را ندارد...
باور کنیم که مرگ در این نزدیکیست و ما چاره ای جز رفتن نداریم...
باور کنیم که دلهای ما برای آزاد شدن از ترسها و گرایشهای دنیا، به ترسها و گرایشهای آخرت نیازمند است...
باور کنیم که تنها طریقتی که می تواند ما را به خدا برساند، طریقت توشه چینی است...
ویادمرگ، آب حیات بخشیست برای زنده کردن بشریت...
ویاد مرگ شمشیر و سپر محکمیست، در برابر فرهنگ پوچ گرای غربیها...
و یاد مرگ، مرهم شفا بخشیست برای انقلاب بیمار شده به ویروس دنیاگرایی...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
هم کاروانیان

منوی تصویری سایت ندای الرحیل

تلگرام

-----------------------

 صفحه اصلی

-----------------------

ندای الرحیل2-تصاویر

-----------------------

ندای الرحیل3-سیاسی

-----------------------

ندای الرحیل4-خواب

-----------------------

 ندای الرحیل5 - شعر
آخرین دیدگاه میهمانان ندای الرحیل
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۱۶ - سلیمانی
    احسنت

خوابهای بیدار کننده

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

خوابهای بیدار کننده

خواب عجیبی دیدم ،خواب دیدم که بحکم خدا قراره سه نفرو بسوزونن ،مردم دارن شیون می کنن،از ترس فرار کردم ورفتم در روبستم،ناصر-پسرهمسایه که در جمع اراذل واوباشه-از زیر خاک بیرون اومده بود در حالیکه گوشت دو طرف بدنش ذوب شده بود ومی ریخت در می زد ومی گفت پناهم بده،گفتم بحکم خداوند تو باید بسوزی نمی توانم پناهت بدهم.

*****

خوابهای انذار دهنده و بشارت دهنده در تغییر مسیر زندگی انسانها اثر غیرقابل انکاری دارند. به همین خاطر در احیای فرهنگ آخرتگرایی پرداختن به این فصل و جمع آوری این خوابها از ضروریات است.

شما هم اگر خوابی بیدار کننده دیده اید برایمان بفرستید

***

ترس تمام وجودم را فراگرفته بود؛ خدایا ببخش...

این چه خواب عجیبی بود که دیدم.

چقدر سنگین است لمس حقیقت...

فهمیده بودم...لمس کرده بودم...که:

فرشتۀ مرگ، کسی راکه راضی به رفتن نیست بشدت شکنجه می کند.

خدایا اشتباه کردم؛ فکر کردم همه چیز آرامش دنیوی است.

نمی دانستم...

فراموش کرده بودم...

جهانی را که با مرگ آغاز می شود، جهانی را که مشکلاتش ، دردهایش، ترس هایش اندازه ندارد...

نمی توان به دنیا ناچیز و آرامشی اندک فروخت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۰۸
بهنام جدی بالابیگلو

نظرات  (۱)

۰۸ بهمن ۸۹ ، ۱۶:۳۷ آفتاب مهربانی
سلامبا یه مطلب جدید با عنوان"شیعه منتظر!!!"به روزم.از شما دعوت میشه که تشریف بیارین راستی نظر یادتون نره ها ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : بلاگـ لیچ [دات] [کام]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">